söndag 6 februari 2011

Igårkväll o nu..



Var riktigt nyttig o duktig igårkväll när jag handlade..köpte exotisk mix som snacks..bestod av lite frukt i en ask-me like:) Jättebra för mig som inte kan äta en hel eller halv melon innan den blir dålig-o visst är frukt ännu godare i småbitar? o jag älskar exotisk frukt,precis som exotisk mat:) Fixade till en soppa som förrätt o sen räkor o avokado-fresh! (Man kan ju hoppas att det håller i sig..med färre kolhydrater o mer protein o ännu mer frukt o grönt)


Såg melodifestivalen såklart-varit en riktig följeslagare av den tävlingen sedan jag var riktigt liten,(förrutom ett par rebelliska år i tonåren;)
Jag blev så glad att mina 2 favoriter gick vidare..vilka killar,vilka låtar,vilka röster,vilken glädje! Förstod dock inte riktigt valet av andra chansen..Tyckte Jenny Silvers låt var helt intetsägande..o Pernilla har en UNDERBAR röst,men jag gillade inte låten o det kändes som fel forum..

Nu har jag stressat med tvätt,bad,matlagning o lite städ..Kollat på underbara solsidan, o nu vill nissen ut..o sen ska jag äntligen få äta min goda fiskgryta som jag lagat:) Ska även kolla "law and order". Har chattat alldeles för mycket idag med-tiden bara försvinner:/ Men underbar chatt med T..
Hoppas du njuter av din söndagskväll,som jag! Becca

Inga kommentarer: