måndag 7 februari 2011

A great start of the week..

Haft en jättebra måndag-utan att det hänt något speciellt,skönt va!?
Vi hade en kort samling med barnen i helgrupp,sedan var vi med "våra ansvarsbarn" i smågrupper o fortsatte med vårt tema som är björnar, o just nu isbjörnen:)
Hade en riktigt skön o kreativ stund med kidsen.
Sen efter lite skapande var det dags för rytmik-mitt favvisämne:gehör,taktkänsla,sång o rörelse är verkligen min grej!:) Och vi har dessutom turen att ha riktigt bra musiklärare på vår skola o ett riktigt bra "musikrum" till vårt förfogande. Vid lunchen så sa en av mina söta flickor,helt spontant:Varför är du alltid så fin fröken?:) Någon annan sa också att jag har en fet rumpa :/ Sen kom en annan flicka snabbt in o sa:Vilka fina örhängen du har fröken..De är för sööta!! (förrutom det med rumpan då..)
Sedan var det dags för rast för mig o jag la mig i massagestolen o pratade några rader med min fina o framförallt skrattvänliga amiga latina:D
Slutade 15.30-skönt att kunna hinna ha lite kväll med mina småttingar<3
Nu blir det mat-lite soppa först,sedan lax med lite ris o sås gjord på lätt creme fraiche o sweet chilli sauce:) Apelsin till dessert(-älskar att äta den med sked)
På tvn blir det:Familjen annorlunda,Gynekologen i Askim o Svenska NY fruar. Becca

Inga kommentarer: