fredag 11 februari 2011

TGIF





SÅÅ skönt med helg nu-välbehövlig som vanligt!:)
Verkligen inga krafter kvar..
Så ikväll var jag glad över att inte ha några som helst planer,utan ska ta det riktigt lugnt,dricker lite öl nu o ska äta stekta räkor i vitlök+avokade snart:)
behövde något fresh efter att ha ätit för mycket idag+ för mycket cookies på jobbet idag..:/
Blir lets dance o myys med mina små djurisar snart med<3


Imorgon (lör)ska jag på FEST;) Cecilias 30-årsfest,blir nog riktigt trevligt! C är en nära väninna till Angelica som jag också lärt känna med åren o träffat litegrann förut,men vi är alltså inte close-så det kan bli rätt skoj att träffa hennes vänner som alltså är nytt folk för mig (förrutom några stycken.)Kul med hemmafester-händer väldigt sällan tyvärr..Hon bor i ett rätt stort o mysigt hus i Bunkeflo, så plats att svänga med de lurviga har vi med..:)Blir nog en hel del dans-o hon älskar "the
80s" precis som jag;)

Får väl se hur jag mår o vad jag orkar på söndag..Kan tänka mig att jag behöver vila inför arbetsveckan o efter festens bravader..Men skulle jag orka,så hade jag gärna gått på en välgörenhetskonsert för de hemlösa, den är i kyrkan på Europaporten(- där jag jobbar.) Annars blir det bara soffhäng,städ o tv.. HA EN RIKTIGT BRA HELG MY FRIEND<3 Becca

Inga kommentarer: