fredag 11 februari 2011

Veckan..


Denna veckan har mest handlat om jobb..inte hänt något särskilt som jag kan skryta om:)Men ändå haft en helt ok vecka! Varit lite väl trött vissa dagar..inte sovit 100+kanske ngn lite förkylning som inte riktigt kommit ut..
Haft det rätt bra o skojsigt med mina kids iaf-jag är sträng,men också rätt busig,varm o en pajas med de små liven:D, Becca

Veckans tanke: Haft väldigt mycket "välgörenhetstankar" i veckan..Har alltid varit en fan av det,gett förrut(-Var fadder åt en liten flicka ifrån Vietnam i flera år),o nu när man ändå har en fast inkomst så vill jag absolut GE,det är vad man ska göra tycker jag, o det är väldigt i enighet med min tro..Många inom "pingst" ger ju en tiondel-ofta till kyrkan, men även till olika välgörenhetsgrejer.
Min väninna Lena är fadder via en kristen organisation som heter:"Compassion" och när vi träffas nästa gång så ska vi gå igenom lite olika organisationer så ska jag bestämma mig vart jag mer ska bli fadder etc. Jag har ju nyligen blivit medlem i djurens rätt+köpt deras kalender,anmälde mig även till "flickafadder" på Plan int-de jobbar emot barnäktenskap,könsstympning o annat hemskt o orättvist som flickor råkar ut för.. Självklart ger jag också lite till kyrkan när jag är där (som hjälper jättemånga människor, till ett bättre liv)+ibland till katthem-det tycker jag är såå grymt-människor som slänger ut sina stackars katter (o de klarar sig inte ute stackarna..:( VAD BRINNER DU FÖR? VISA DIN TACKSAMHET FÖR ALLT DU HAR I DITT LIV-GENOM ATT GE-"INGEN KAN GÖRA ALLT,MEN ALLA KAN GÖRA NÅGOT"

Inga kommentarer: