måndag 14 februari 2011

Happy Valentines day!




Riktigt nöjd med min valentines day..som singeltjej kan det ju lätt bli motsatt effekt-att man känner sig extra ensam..Men jag tror att det viktigaste (även för att må bra själv)är att ge mycket kärlek o värme själv..Man har ju ofta någon i sitt liv som man tycker om-behöver inte vara bara en typ av kärlek ju! Jag började morgonen med att hänga lyxig choklad på min snälla grannes dörr-hon är singel sedan långt tillbaka o äldre,(så det värmde nog)Sen försökte man sprida glädje o värme på jobbet o myste mycket med kidsen:)Fick även ett supersött sms av finaste Angelica,söta hälsningar på facebook och lite surprising texts(-så glad man kan bli av något så enkelt som sms,söta sådana;)
Väl hemma fick jag presenter av min generösa o omtänksamma mamma-underkläder o nattlinne typ i söta hjärtaskar:)Hon fick en söt liten "rosblomma" av mig med ett hjärta till. Fick även choklad o ett sött hjärtkort med värmande ord ifrån min chef.
Pratade även med en viss person om att äta middag ikväll,o det hade varit supertrevligt verkligen,men jag har mycket denna veckan på kvällarna inbokat både jobb o privat,så vi sköt upp det till Fredag;) O nu ska jag mysa med mina små älsklingar o ha lite tv-kväll+mat,ska helt klart kolla "Gynekologen i Askim"-såå kul sist!!:D Så det finns många kärlekar, o är man singel så unna dig själv något extra gott/fint idag o GE själv,är du i par så ansträng dig lite o gör något mysigt/ge till din älskade,hade jag def gjort..Kanske en liten hotellweekend/hotellnatt någonstans,på ett slott i mysig miljö kanske? restaurang besök (på fint ställe)fin blombukett (gärna personlig),En dag i Kph,spa-vistelse etc etc..1000 härliga saker man kan göra ju;)Nä,nu kallar mat o tv o 2 "sängdjur"<3

Inga kommentarer: