lördag 26 februari 2011

My weekend so far..






Igår började riktigt dåligt..Men blev bättre o bättre:)
En stund innan jag skulle bege mig till min duktiga "nageltjej" Jenny så upptäckte jag-mitt kort är borta..mitt visa med hela min nya lön på..o hade nästan inga pengar hemma+har ju inget leg så jag kan inte bara gå ner o ta ut på banken heller..PANIK.. Kom på att sist jag använde det var förra helgen med Angie o att hon använde det,så min tanke var att antingen har jag tappat det eller så har hon det i sin plånka..ringde o messade henne,men hon jobbade ju så jag fick inte svar ifrån henne förrän ett par timmar senare (när jag var precis hade gjort färdigt nailsen)o som tur var hade hon kortet-en stor sten föll..!! MEN kortet får jag först imorgon (sön)då de ändå ska till MÖ. Så min snälla mamma har lånat mig pengar..:)
Jag o Kattis ställde in vår AW,(jag kunde ju inte köpa väskan ändå..)O jag kände faktiskt att det var ett bra beslut att bara vara hemma o slappa igår-behövde det..Dessutom kom jag fram till att jag inte vill köpa hennes mulberry(-eftersom jag inte är 100 på äktheten så känns det fel..)Så jag ska spara ett par tusen denna månaden o köpa en LV i Kph nästa månad tänkte jag,-vår/sommarmodellen;) Så det kanske fanns en mening med det hela,sånt tror jag verkligen på! Chattade en hel del med Mr T igår med-vet att jag inte skrivit mycket om honom på sistone..men vi kommer på något sätt alltid tillbaka till varandra,men det är helt klart fortfarande mycket oklart med vad som kommer hända där..MEN vi hade jättemysig fin, o även lite mer ofin chatt:P Senare på kvällen kollade jag lets dance-jag var helt enig med juryn i marathon-dansen-såå grym;) Även på en hel del som de sa under kvällen. O helt rätt den som åkte..! Jessica hade ryckt upp sig ordentligt-grym hon är,beautiful inside-out:)

Min lördag har varit härlig! Kände av min positiva energi igen,o det var kul att komma in till stan med massor av människor,titta lite i affärer,äta världens bästa brunch o även köpa liite saker: Blev en kökshandduk med ugglor på(-älskar dem o har alltid gjort)solisar ifrån HM(-behövde ett par snabbt)köpte även med mig en lite souvenir ifrån min brunch idag på Rica-blev en liten lotion:) (Saknade mitt kort idag,kan jag berätta..) Ska berätta för er vad jag åt på brunchen idag:En mörk macka med ost,mini-croissanter,kycklingklubbor,rökt makrill,tomatsill,veg.pastasallad,cous-cous,kycklinggryta,våffla med sylt o grädde,liten bit cheesecake o kladdkaka,melon,kaffe,tropisk juice o isvatten,såå gott!! Så nu blir det (många timmar senare)lätt middag-räkor,avokado+melon med lite vin till. O melodifestivalen har börjat så får skynda in nu till min myssoffa/säng med mina älsklingar och i lugnet- Mycket skönt att bo på Limhamn (efter en dag på stan)..PUSS Becca

Inga kommentarer: