söndag 15 april 2012

Dejt med Maria




Ja,det kändes lite som en dejt när jag skulle träffa Maria-ok inte lika pirrigt,men dock lite speciellt med tanke på att vi var väldigt goda vänner under en tid,men det var väldigt längesen så man ville gärna ge ett gott intryck o ha en trevlig kväll,vilket vi hade:)

Vi åt på "Piccolo mondo" blev pasta carbonara för M,och lasagne för mig,vi delade en flaska vitt till,gott! Vi pratade naturligtvis om gamla o galna!days livet nu som ser väldigt olika ut för oss båda,förrutom vårt yrke(M är fritidspedagog)

Vore jättekul att ses (kanske i sommar)M bor i Ystad o det är ju en härlig sommarstad:)

Jag blev ganska trött o lite tung i huvudet+hade haft asont i magen under dagen...Så när andra begav sig ut på party,så var jag väldigt nöjd med att komma hem till lugna limhamn,glada djur o bara njuta av stillheten i min bädd,innan jag la mig vid midnatt,Becca<3

Dagens fina tips: Maria sa en sak till mig som jag hade glömt,jag bad en del i min barndom o även högre upp i åldern i perioder,o eftersom jag sov hos M väldigt mkt under en stor party-period,så kom M ihåg att jag gick in på toaletten o bad om kvällarna,o detta var en bra period för mig,o det fick mig att inse mer o mer,att perioderna jag har bett till GUD har jag mått såå mkt bättre o känt en mkt större närhet till Gud o också varit mer "mig själv"...HE IS AMAZING<3

Inga kommentarer: