måndag 23 april 2012

Veckan

Monday again-min har varit ovanligt lugn.. Många små sjuklingar o ngra lediga, thats why. Ätit kvällsmat tidigt idag-17.30 är tidigt för mig, blev min favvis kelda tomatsoppa där jag plussade på med grönsaker, liite pasta o mozzarella-sååå gott, en macka med kalkon salami till:) Nu ska jag strax ut o gå med nissen, sen underbara serien med Morgan o Ola-Conny, de ska till Paris i dagens avsnitt-blir kul att se:)) Sen:inför Eurovision, sen sova tror jag eller Medium. Imorgon blir det SHbam efter jobbet, laddad:D På fredag ska jag träffa finaste Jenny! Vi ska nog äta lite o så, drinks kan jag ju glömma:/ Men vet ni!? Magen känns mkt bättre...:D På lör blir det Zumba o senare kommer Angie hit, vi käkat väl ngnstans på kvällen, ska träna SHbam ihop på sön o välja hotell/paketresa;) Spännande, vi hoppas på det bästa för hotellet vi tänkte ta är slutsålt:( O vi tänker inte byta ner oss!;P Ha en fortsatt skön kväll:) Becca

Inga kommentarer: