tisdag 3 april 2012

Nisse,my love...





Nisse var ju hos veterinären i förra veckan,han tog prover och fick medicin o så,hans levervärde hade tyvärr gått upp lite,men veterinären tycker att han är pigg för sin ålder-vilket jag blir glad av att höra o bara kan hålla med om,ni skulle se som han skuttar runt här hemma-inte som ngn annan hundraåring jag känner...!:D
Han har ju även artros o har knappt velat promenera de senaste månaderna...Så han har börjat behandling-4 sprutor på 4veckor/1g i veckan,sen räcker det i ett halvår-minskar det onda o är förebyggande samtidigt(-hoppas han får mindre ont då o vill gå lite mer:)

Förra veckan när jag skulle hämta hans medicin så passade jag också på att köpa nya kläder till min vovve,o 2 fina polotröjor blev det:D Inte billigt att vara hundägare denna månaden...! Men viktigast att han mår bättre/blir bättre<3 Becca

P.s På bilden ser ni en trött nisse med plåster...Cutie...:*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Min lilla söta Nisse!! Jag <3 dig!!
Angie

Beccas sida sa...

Tack finaste Angie-du är min topp 3 favvis!<3 Nisse-love u too,alltid kul när du hälsar på oss!