söndag 22 april 2012

Nellie signar...;)

Ja,vi har haft ett väldigt svettigt pass idag med,när t.om ögonen svettas då är det bra jobbat;) Helt röd överallt var jag... O såå kul att Nellie bestämt sig nu!:)  Next time är Shbam på tis,(sen blir det ev zumba på folkets park på ons för mig) o sen åter helgträningen,såå nöjd med mina veckor just nu-mkt p.ga träningen!:)


 Tänkte dela med er lite av mina positiva resultat under dessa månaderna jag har tränat: Jag är mkt mer smidig(-mindre klumpig o stel) Jag har gått ner ca 4kg-(inte ändrat på kosten o unnar mig fortfarande goda saker under helgerna) Jag är mer positiv,har mer positiva tankar om mig själv o även om min kropp! Jag känner bättre självförtroende pga att jag satt upp ett  mål o håller mig till det, o att jag ser hur enormt jag har förbättrats under denna korta tid:) Känner mig mer energisk o pigg. Inte varit lika drabbad av förkylningar etc (från de små på jobb)som jag lätt blivit förr:D Om inte detta är anledningar nog för DIG att starta,så vet jag inte vad som kommer funka haha...;) Ibland ska man inte känna efter så mycket-JUST DO IT!!!

När jag kom hem,gick jag med nissen en prommis i parken,sen lagar jag lite mat-fick också mat av mami-THANKS! Tvättar....o skulle städa,var det tänkt-men helt slut i kroppen efter passet,o sen ett varmt bad efter det....o såå skönt det var...Måste rek denna oljan ifrån Clarins till er igen-helt fantastic,tog lite av den i badet o lite på kroppen-o nu doftar jag SPA,såå rogivande...Clarins e bäst-blir nog en hel del i taxfreen om lite mer än en månad-yeyyyyy:D  Kram på er o njut av kvällen,det ska jag! Becca<3

Inga kommentarer: