måndag 9 april 2012

Shbam o kyrkan o myskväll









Shbam igår vid lunchtid-inte smart att gå på det när man ska se hyfsat snygg ut efteråt-man ska alltså inte iväg direkt efter ett Shbam pass...Jag var illröd i hela ansiktet o riktigt våt i hela håret...o jag ville ju ha mitt "nya" fina hår i kyrkan...buhuu,men det blev lite bättre med tiden;)

Mötte upp Rossan,behövde käka något o allt var ju stängt,utom en lite b:ig pizzeria-fast med rätt god pizza! Jag tog med tonfisk,champignoner,lök o räkor.

Rossan följde med till Kyrkan,kul!
Väl där fick man påskmust o godis vid entrén o alla fick en marsipan present på sin stol:) Gillade det mesta där igår,predikan tyckte jag dock var sådär...Men olika människor som var uppe på scenen o berättade om hur mycket bättre de mår med Jesus i sitt liv-det var starkt,rörande o hög igenkännings faktor! Hillsongs,bön o dop på slutet av min "nya bekantskap" Natalja-såå fint o jag blev verkligen rörd...Bara 4mån sen jag själv gjorde det...Verkligen rätt beslut Natalja!

Saknar lead pastorn Magnus i kyrkan,han reser runt hela tiden i sitt jobb som pastor,många saknar honom-han hade ngt speciellt,ett sätt att tala på så man verkligen blev fångad direkt o aldrig uttråkad. Well well,efteråt minglade vi en liten stund-man brukar fika o mingla o så efter o innan,men jag behövde komma hem till nissen,så vi åkte rätt snabbt,men hann prata lite med mina vänner Lena o Eva o några till:)

Sen var det mkt skönt att komma hem,veta att man hade en dag till ledigt=sovmorgon,o kunde mysa med de små<3 Fixade en god räksallad med b.la avokado o ägg o kollade lite tv. Jag är verkligen typen som är nöjd med max en aktivitet per dag puhhh... Becca

Inga kommentarer: