måndag 9 april 2012

Påskmiddag



Fick sms av min granne när jag satt hos frisören,jag tyckte väldigt synd om henne,skrapade ihop böcker o häften jag har om ångest,social fobi,panikångest etc+en kristen tidning. Gick in till henne o pratade en stund-hon mådde inte alls ok:( Jag tycker verkligen om att försöka hjälpa henne,men känslig som jag e,så vill jag ju inte att det ska påverka mitt humör-som varit riktigt bra, ett bra tag nu:)

Sen rusade jag iväg till min mami som,som vanligt dukat jättefint-o alla fick påskägg med godis,i mitt låg också en MASSA pengar(-de jag ska ha till resan till Nice;) Vi hade jättetrevligt-ett par som är vänner till min mamma,Stina o jag. Åt gott av smörrebröd med olika sillar,ägg o lax,öl o snaps till ofcourse(-men bara en liiten snaps till mig) Har sjuka problem med magen för tillfället...:(

Men överlag en mkt bra kväll! Becca<3

Inga kommentarer: