söndag 15 april 2012

Shbam,mat,tvätt o myys



Ja mina söndagar är rätt enformiga,men dock mkt sköna! Riktigt svettigt pass Shbam-tänkte bjuda på en bild på hur jag ser ut efter det...o det är ändå en stund efter bilden är tagen...Jag ser inte klok ut,knallröd,våt som få, o rödspränga ögon med...haha,men faktum är att jag märker resultat under passet-nu är jag plötsligt rätt duktig på många av danserna o orkar lite mer än tidigare,o lite mer smidig:)"Come as you are,leave as a star yeah"!;D
Sen tog jag med min granne på en vovvepromenad,härligt:) O nu äntligen me-time o lite tvätt på det... Sen blir det myys med god mat o glass ikväll-köpt en ny ifrån Ben & Jerries-applepie,det kan ju inte misslyckas...:P

Ha nu du också en skön söndagskväll,rusa inte runt,utan unna dig att ta det lugnt-vare sig du är själv eller har familj,så är det viktigt att sänka kraven-ditt hem måste inte va tiptop jämt,o barnen dör inte om de inte blir sysselsatta 24/7...!;* Skippa alla MÅSTEN,som DU skapar...Becca<3

Inga kommentarer: