fredag 20 april 2012

Fredagsmyys

Ja fredagsstämningen har funnits där hela dagen,varit på ett sprudlande humör,varit ute en hel del med barnen-me like,älskar sen-våren,blir glad av den...:)

 Promenerade på rasten med barnvagn o min lilla vanliga tjej<3 Gick till Mobilia,köpte ett snyggt nagellack ifrån OPI i färgen "bubblebath",(blir extra snygg när jag fått lite färg!) +ska fixa nailsen nästa helg-klarar verkligen inte att gå med superkorta o sköra (som de blir efter en massa geléfixande...) nails-känner mig ful o ofeminin...:/ Doftade på parfymer,o blev rätt intresserad av Burberry brit summer:)

Köpte en smoothie med b.la kokos i-såå god,de verkade ha massa goda o nyttiga  grejer där,tips!

Stängde,men kunde gå lite tidigare,fick sällskap sista stunden av Nellie:) Vi gick till mobilia en snabbis ihop o köpte junkfood( mcdonalds)-ska äta det snart,gott!!! Blir ju riktigt bra träningsvecka-4ggr denna veckan+många raska promenader;)

 Lets dance med mina babies nu i min nykomna one-piece,fick den levererad till jobb idag:D

Vilka gillar ni bäst i lets dance? Jag gillar bäst Bengt,La Camilla,Pernilla o Anton-av helt olika anledningar.


 Ha en mysig start på helgen du med! Becca-som hoppas hon fortsätter att hålla sig frisk...tagit hand om SJUKA:/ barn i veckan...

Inga kommentarer: