fredag 27 april 2012

My weekend

Skönt med helg,varit såå trött de senaste dagarna,igår också med huvudvärk:(  Förra helgen växlade jag mellan one-piecen o träningskläder o väldigt lite company-vilket jag tyckte var jätteskönt!


 Denna helgen blir det liite mer action,dock inte mkt-mina helger är till för mkt vila också!:) Ikväll blir det myys för hela slanten framför lets dance,nyss även kollat Morgan o Ola-Conny igen:D Blir frys-pizza,mexikansk-orkade inget annat tyvärr...Inte så nyttigt(-tur jag ska träna som vanligt både lör o sön!)

Imorgon så ska jag upp tidigt,iväg o fixa nailsen på "studio de lyx",sen mot Sportlife o Zumba fitness med Nelliesen. Sen handla lite,o hem o fixa hemmet lite inför besök av min "nydanska" bästis Angie:D Ska bli jättekul att ses,vi kommer gå ut o äta ngt gott-blir konstigt utan VIN(- men jag håller mitt löfte...)

 Sen ska vi träna Shbam ihop på sön (första gången för A) Efter det så blir det lunch (kanske på kajutan?)sen bestämma hotell för nice-resan;))) Ni får självklart en förhandstitt när vi bestämt oss!

 Sen ska jag hålla skön o solo söndagskväll-wonderful weekend<3 Becca   P.s Älskar helgens bukett-vita rosor,klart att lukas linslus också är med på ett hörn...<3

Inga kommentarer: