lördag 21 april 2012

Vit månad



YES,jätte annorlunda för att vara jag egentligen,men jag bestämde mig för detta för några dagar sedan,o drack mitt sista glas vin denna månaden för ett par dagar sen...Lite annorlunda en fredag o lördag utan ett enda glas,o nu när jag just bestämde in en AW med en väninna nästa fre...Men men...Detta SKA gå,o jag gör det enbart p.ga min mage som har krånglat o mått riktigt illa i några veckor nu...Det var en läkare o bekant till mig som sa åt mig-Ingen alkohol o ingen värkmedicin under en månad. O nu när jag kämpar med att gå ner i vikt o rör på mig mkt,så ska det bli superkul att se resultat sen på vågen med...:) Självklart blir man piggare o fräschare med-utan alkohol. Men jag skulle inte vilja bli nykterist-no way,livsnjutare som jag e:) Så nu dricker jag lite äpplejuice o en smoothie istället,ska njuta av en massa gott ikväll med-tänkte göra som en liten tapas-tallrik med ost,korv,kex o lite annat....Becca

Inga kommentarer: