torsdag 19 april 2012

Lillördag

Min lillördag var egentligen helt ok,men en persons negativa humör spred sig vidare-stör mig på när en människa låter sina egna problem gå ut över sin omgivning-iaf när man arbetar!!! Var hemma isåfall istället...Hur ofta har jag inte magont eller haft lite ångest etc...Jag skulle aldrig vara otrevlig gentemot ngn annan bara för det...Noll respekt!Så som ni nog förstår så var dagen inte jättebra...Men sötisarna-de små förgyller verkligen:) Jag fick skjuts till gymmet av Caroline (som hämtade upp sina killar på skolan)trevligt att prata lite:) Sen var jag ju i lite god tid (för omväxlings skull)s¨å jag körde lite benpress o lite armar innan ett mycket roligt zumbapass satte igång-faktiskt var instruktören en medlem av United kyrkan:) Jättekul pass med mkt dans o mkt höfter-magdans,såååå kul! Kände mig inte så trött efter passet,o var rätt duktig på danserna-koordinationen...Promenerar på de flesta av mina raster o minst 3 pass i veckan på "Sportlife" (denna veckan blir det fyra)Vem skulle ha trott det i höstas?! Härligt med positiva förändringar!!!:D Åkte hemåt,hämtade ett STORT paket ifrån HM-fick inte alla grejer,men det mesta:) O sååå glad jag blev över att allt passade bra...Klänning,kavajer,kofta,klackaskor hehe,ballerina skor m.m m.m. Ska bjuda er på ngra bilder ifrån en nytränad o osminkad Becca som provade kläder igår:)O en är ifrån idag-på en mysig o söt vit o rosa tröja. Blev ett par glas vin till...;)Becca

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, dom dära storlekarna...när jag har beställt har dom inte passat..jag fattar inte det, dom har ju alltid passat förr ju..det måste va att allt tillverkas i Kina
nuförtiden :D /Mr

Beccas sida sa...

Haha, nä jag har haft tur med det;)) Men med vissa plagg tar jag lite för stort-bättre än för litet...:)