måndag 16 april 2012

Tacksamhet

Hej på er! Hur har måndagen varit? Min har varit riktigt bra,härligt o kul med barnen,en vårsamling (min tema-vecka nu)som nog gick rätt bra:) Sen va vi ute i härligt väder en stund o planterade tomater med. Långpromenad med min lilla skrållan;) i vagnen-Pildammarna börjar verkligen vakna till liv nu,o jag förstår inte att jag inte varit där mer förr... En dag ska jag gå dit o bara sitta o njuta en liten stund,(istället för svettig marathon med vagnen...:)Eller gå dit o ta en latte o en glass med en god vän,lovely! Blev såå otroligt glad igår,min granne hon som mår/mått dåligt,(lite bättre mår hon just nu)skickade sms att jag hade något utanför dörren...Där fanns en påse med 2 nybakta muffins o ett tack-kort,där hon skrev att hon var så tacksam för att jag funnits där för henne när hon behövt mig...Värmer så otroligt mycket!<3 Vill verkligen tipsa DIG om att försöka hjälpa någon annan-ni har väl sett filmen Pass it forward? Många ggr är vi såå upptagna med våra egna liv:Hur mår jag nu? Jag vill ha det osv...Fokuserar vi på annat o framför allt andra så kan jag lova dig att vi blir mycket gladare o bättre medmänniskor! Om en liten stund blir det räkor o bakpotatis+ev glass-den där applepie var lite farlig,fast man kan bara äta lite av den-såå mäktig,som alla deras glassar. O så ska jag skratta o mysa när jag kollar på Morgan o Ola-Conny-såå bra:D Sen ska jag checka in inför Eurovision song contest-varit så insatt ju,så det kan jag väl fortsätta med;) Trevlig kväll alla! Becca

Inga kommentarer: