fredag 27 april 2012

Lite shopping...



Blev det idag på Apoteket,låter kanske inte så glammigt...MEN de har ju fått in en hel del bra grejer o märken på senare tid faktiskt;) Så det blev inget billigt kalas alls tyvärr:O Typiskt mig att köpa mig fattig på hudvårdsprodukter...Måste ju spara till lyxhotell i Nice nu liksom...:/ Nåväl det blev: Vichy solskydd(-har redan solskydd hemma...)Vichy solstift-för extra känsliga partier i ansiktet-hög faktor,(jag har väldigt känslig hy också.) Eucerin ansiktskräm som känns amazing so far,den ska vara jättebra har jag hört(.-hoppas för man blir ju inte yngre direkt...) Blev även en ögonkräm från Eucerin. En showergel som doftade gott,intimprodukter-tvål etc. Köpte även hem lite gott till ikväll+olika örtteer-me love! Trevlig kväll till mina fina läsare! Becca<3

Inga kommentarer: