torsdag 12 april 2012

Min helg

Kommer se ut som följer...

Fredag: Jobb 8-16,90% säker på att det blir gym efter jobbet imorgon en snabbis,sen myyskväll med mig själv o mina darlings(-kan lova att "jag vill ha barn" känslorna har försvunnit lite i dagarna haha)Hundar o katter blir hur bra som helst...
Sen blir det lite gott vin,kanske take-away...o lets dance o kanske lite glass med varma bär-hur fredagsmyysigt som helst!:D

Lördag: Morgonkaffe,vovverunda,förmiddags zumba,sen hem o ta det lugnt,kanske handla lite. På kvällen in mot stan för att träffa en väninna från förr...Hon blev Lucia när jag var tärna-96 vi höll en god kontakt några år till efter det,men sen splittrades vi-no hard feelings,men hon fick family o jag fick en hel del problem:/
Hon är sambo o har 3 barn med trevliga boxaren Armand Kranjc(-för er insatta) Vi ska iaf gå ut o äta italienskt-blir mys o kul att catcha up! Antingen krimi eller tidning innan sängen kallar...

Söndag:Shbam vid lunchtid o inget mer förrutom myys med mina små,lite städ etc. Tvkväll helt klart:D Hoppas du också får en riktigt bra helg min vän,Becca

Dagens:"Work for a cause,not for applause.Live life to express,not to impress. Dont strive to make your presence noticed,just make you absence felt".

Inga kommentarer: