lördag 21 april 2012

Zumba,lunch o softa...

Yes, ni vet jag älskar mina lördagar...Började över en kaffe i luren med Angie över sundet:) Ut med nissen i parken imorse,zumba på fm-love it,mycket piggare på att träna under helgerna än under vardagarna+att det är mina favoritpass just på helgen:) Nellie var också där-hon ska ev börja igen på Sportlife. Efter ett RIKTIGT svettigt zumbapass(-väldigt olika från instruktör till instruktör) Men vilken positiv energi man får alltså...Underbart sätt att starta dagen på! Sen tog vi igen alla förbrukade kalorier hihi...;) På "Smörgåsbutiken" vi käkade nachos tallrik...Såå gott! Får bli ngt mer kalorisnålt till middag strax...Men blir lite extra gott o mkt av allt på helgen ju:) O ingen alkohol heller(-då sparar jag några hundra kalorier;) Storhandlade på ICA-allt möjligt gott!!! Ska njuta ikväll... Sen ut o gå med vovve+granne:) Sen varmt superskönt o välbehövligt bad,helt slut efteråt så jag la mig o läste tidningar o vilade. Ikväll kollar jag in "Robins" o ngn krimi på 8an sent ikväll. Imorgon ska jag nog gå upp hyfsat tidigt...Imorgon får ni reda på varför:D Ha en skön kväll! Becca


Dagens glada: På första plats-min vikt fortsätter att gå neråt,såååå glad!!!Inte ändrat min diet,rör mig bara 100 ggr mer än innan:D Fick en jättefin gråsilvrig sjal av min snälla mamma med,fiin! Den får ni dock se en annan gång,kämpat med den bilden här i några timmar nu-ger upp nu!!!:/ Puss,Becca

Inga kommentarer: