onsdag 16 maj 2012

Ahora

Första gången på FLERA dagar som jag lämnade lgh för annat än vovvepromenader,sminkade mig lite o klädde på mig annat än fula myskläder:/ Men jag mår inte som en prinsessa än...huvudvärk sen ett dygn tillbaka o mensvärk! o förkyld-lovely days-not! Fixade lite ärenden,hämtade mitt paket med b.la Decleor products o lite annat(-som jag tror att jag förhastade mig lite med när jag beställde....) Dricker latte o äter lite jordgubbar,solen skiner så jag ska strax ut o gå med vovvisen-som varit såååå jobbig på senaste,piper hela tiden-som en bebis etc...o när man mår kasst själv,så är det inte så kul-med tanke på att han är typ 100år o beter sig som en månad:) Men löptikar är på G,så det är väl därför han är ovanligt jobbig o ouppfostrad...


Beställde en massa summer grejer ifrån HM nyss-b.la en bikini...vet ej om jag vågar använda den i Nice med min stora mage,(får kanske satsa på Palma i Oktober;) även en sjukt snygg byxdress-älskar byxdressar o passar i det p.ga mina curves o big butt;) TTYL,Becca<3

Inga kommentarer: