tisdag 29 maj 2012

Lör em.

vid 14.30 anlände Angelica från Copenhagen:) Vi tog ett glas vitt här,jag gjorde mig iordning o vi gick till min mami på middag,där även Stina o Pernilla var med-trevligt!

Har ju redan fått en MASSA av min mamma,b.la största delen av resan till Nice:) Så det blev vackra blommor,ett fint bibliskt ordspråk,ljusstake,vin o liten bubbel-flaska.

 Kommer få min present av Angie nästa lör i Nice- som är att vi ska käka på en lyxig restaurang där (som jag valt) o fira mig hela dagen o kvällen,blir jättekul!;)

 Iaf hos min mams så började vi med bubbel o räk-förrätt,till huvudrätt åt vi jättegod lasagne med god sallad-vin till ofcourse. Jordgubbspaj till dessert-så gott... 


Väl hemma kollade 2 mätta tjejer -jag o Angie på Eurovision där Loreen vann-SÅÅÅ KUL!!!:) Hon e grym...Men man har hört låten sååå mkt så man nästan tröttnat,men jag gillar o gillade den direkt! Andra bidrag som jag antingen tyckte var helt ok,bra eller lite roligt var: Ungern,Estland,Tyskland,Grekland o Russia. Älskade ju Finland-men den kom inte ens med... Mysig men trött kväll efter mkt vin o mat-som pajjar min mage....:( Becca

Inga kommentarer: