torsdag 10 maj 2012

Odd Molly,ballerinas o nu

Min mamma är bara föör generös!!! (But I love it) Jag fick en Odd molly kofta/kavaj för några dagar sedan,o ett par svarta ballerinas för ett par veckor sedan...:)


Nu är det torsdag o jag har som vanligt jobbat 10 timmar...Men känns lite som fredag med tanke på Lets dance strax....Sån pensionär jag e...Nä men jag tänkte göra en tacos variant med kycklingfilé med+dricka 1 el 2 glas vin(-ja en vecka för tidigt,men jag har varit duktig ändå:D  Imorgon öppnar jag fsk...SUCK! Upp o hoppa vid 5 liksom...kaffe,kaffe kaffe! Skönt att vara hemma vid 3 redan iaf:)

 Ha ett skönt slut på veckan,så myser vi med ett glatt dans- program va?   Helgens planer får ni manana;) Puss,Beccis

2 kommentarer:

Ville Niskanen sa...

10 timmar? Hur orkar du? Själv jobbar jag 6 timmar och skulle aldrig gå tillbaka till 100%.

Hoppas du får en fin helg :)

Beccas sida sa...

Låter hur skönt som helst med 6h... Vi har planering varje torsdag i 2 h o jobbar 30 min mindre de andra dgrna. Men visst blir man trött! Ha det bäst u2, Becca