tisdag 15 maj 2012

Godmorgon!


Druckit lite kaffe,sitter o kollar på "Efter tio" (med härliga Bagge) i morgonrocken-älskar lugna morgnar...Fortfarande är jag rätt orkeslös dock med hes o slemmig hals,förkylning etc...Så jag blir hemma o vilar några dagar till-vill gärna vara pigg o frisk till min B-day o Nice förstås:) Yes fyller år den 26/5(-show u my plans later) Sen är vi ju lediga på tors-vilken lyx... Så blir jobb på fre(-måste det bli...) Ett hett tips:Kolla "Five daughters" repris om det går-superbra spännande mini-serie om mord o framförallt knark o tjejer,såg den igårkväll. Såg även Ola-Conny o Morgan-alltid bra:D Ikväll blir det Desperate-spännande nu mot slutet...Hoppas Tom o Lynette hittar tillbaks till varandra-känns ju som man känt dem i evigheter visst!? haha! Ja mycket mer spännande är inte mina sjukis-dagar... Äter supermycket bär,såå gott o nyttigt! Hallon o blåbär-min favvis...i gröten,i glassen,i yoghurt...Min snälla mamma kom även med jordgubbar igår-mmm... Idag måste jag även ta mig samman litegrann...dammsuga stora dammråttor,diska,tvätta,o bada min naken-bebis:D Sugen på lite HM shopping inför Nice-behöver lite fler linnen o högklackat-hyfsade bekväma,ljusa. Ha en skön tisdag friends! Becca

2 kommentarer:

Anonym sa...

aaa.. där e ju lite dreggelvarning på Becca när det gäller Morgan =D Kanske lägga in en stöt där Becca =) mr

Beccas sida sa...

Haha:) Ola-Conny kanske passar bättre;) Nä men jag tycker dem är oerhört roliga o härliga som bara är sig själva!!!:)