tisdag 15 maj 2012

Inbjudan

Så glad man blir av "äkta brev" now a days:) Hittade detta i mitt postfack igår... Pernilla fyller snart 40år!!!
Hon fyller år när vi är i Nice,så jag får köpa något fint till henne där. Sen har hon festen dagen efter vi kommer hem-känner jag henne rätt så blir det ingen lugn o tidig kväll...;) Snacka om festlig o buisy week!

Även bjuden på 3 studenter i år-det var LÄNGESEN...Nellie som ni sett här på bloggen,som jag tränar med ibland o som praktiserar på mitt jobb,hon tar studenten,min kusin kan man säga-egentligen inte biologisk-men det känns ju så..(hon är halvsyster till min kusin)Filippa-tyvärr missar jag hennes student då jag är i France...:(  Sen blev jag överraskad av att jag blev bjuden till en gullig tjej som heter Nathalie- jag passade henne o hennes syster väldigt mycket när hon var liten(-snacka om att man känner sig gammal:) Blir såå trevligt allt-kan vara dags för lite happenings nu faktiskt!:) Becca

Inga kommentarer: