torsdag 3 maj 2012

Konkurs...

I em fick jag reda på att Cimber Sterling har gått i konkurs:( Såå typiskt att det är dem vi bokat resa med...! O nu hänger allt löst... Men kunnigt folk säger att vi har en fördel i att vi bokat paketresa och att Angie betalade med sitt Visa kort... Jag hoppas bara på att expedia har ett bra svar på en bra lösning till oss, så att allt löser sig! Längtar ihjäl mig efter denna resan o vi har så roliga planer på saker vi ska göra därnere... Wish us good luck<3 Nisse fick nyss jätteont i son gamla lilla kropp med:( så nu blir det mys i sängen o en parkpromenad-om han orkar. Ikväll är det Lets dance-fredagsmyys ikväll alltså:) Synd att Pernilla åkte ut tkr jag... Till detta ska jag äta räkor o bakpotatis o sallad-igår blev det lax, gott med medelhavsmat nu när det är så varmt:) Önskar er alla en mysig kväll, o ber en extra bön ikväll för en kollega som blivit allvarligt sjuk:( Ta vara på varje dag vänner... Becca

Inga kommentarer: