tisdag 29 maj 2012

Dagens vackra+funderingar

"Love your neighbor as yourself"-Fint o viktigt ordspråk från Bibeln. Den vackra flickan på bilden är Carolas lilla flicka-hon adopterades nyligen<3 O jag har börjat läsa Carolas blogg på mama-jättebra! Kul o bra för mig att läsa...Jag är med i typ samma form av kyrka som Carola är med i,och C är naturligtvis mkt mer insatt o kunnig än vad jag är...Intressant att läsa,då hon skriver mkt om Jesus.

 Önskar att man snabbt o enkelt-eller lite mer enkelt iaf,kunde adoptera... Isf hade jag redan haft minst 3 barn...Älskar barn,men bara GUD vet om o när det är dags för mig...Jag får be mer-Att få barn är min högsta önskan...Men i min ålder och länge har jag känt en stress-att jag kanske aldrig hinner i tid,man kan ju inte bli med barn förevigt som kvinna...Jag har ingen aning om hur svårt/lätt jag har för att få barn...O jag vet att det inte är lätt att hitta "THE ONE"... O insemination är inget för mig,tycker det känns skumt o ego...Sen är alla graviditeter ego,men detta är ännu mer...Inte heller lätt att vara ensamstående mamma...

Ja många frågetecken o tankar såklart omkring detta känsliga och orättvisa ämne...Becca<3

Inga kommentarer: