lördag 19 maj 2012

Fredagsmyys



Hade en väldigt lugn fredag på jobbet-brukar va så,(men igår lite extra med tanke på kläm-dag.) Kul att träffa de små härliga barnen-de får mig att må sååå bra o jag har så roligt med dem!:D Hade också sjukt kul (som vanligt) med roligaste kollegan Marisela;) Vi har alltid något kul att prata om! Hade min rel. nya kavaj ifrån HM (som jag älskar)

Skulle eg träffat Jenny,men hon mådde inte bra:( Så det får bli lite längre fram,tyvärr! För nästa helg fyller jag år o helgen efter är jag i Nice;) Köpte hem lite vin,satt i solen en stund på balkongen med mina sötisar,käkade en god sandwich glass (inte jättemånga kalorier i den faktiskt) Även omtyckt av Lukas o Nissen:D Sen blev det tv-kväll i onepiecen till b.la Lets dance, o tortilla blev det igår-jättegoda blev dem-en fullkornsvariant-supergod! med yoghurt,tacosdressing,tomater o parmesan ost-enkelt o jättegott! Beso,Becca-med röda pollen-ögon,sexigt!

Inga kommentarer: