onsdag 16 maj 2012

He gets it...

Magdalena Graaf är en kvinna som jag gillar,jag skulle gissa att vi inte är helt olika varandra heller faktiskt...Jag var inne på hennes blogg litegrann igår o såg då detta söta inlägg hon skrivit till sin älskade<3

 Han har verkligen förstått DET...Vad som gör oss kvinnor glada:) En riktig gentleman som kommer hem med blommor,hjälper till mkt med barnen(-även dem som inte är hans) de kan prata bra ihop,han masserar henne osv osv...Hjälpsam,förstående,mogen o generös!

 Kunde va min kontaktannons,(fast nej jag sysslar inte med sånt...)Jag har aldrig (eller jo en gång för massa år sen) träffat en sån man,jag tvivlar ofta på att dem finns?! Det är såå lite som krävs,men det händer liksom aldrig...Det är precis som att dem inte har ngn ork eller idé-torka...Eller är de snåla?isch ännu värre...Sverige är trist för en singel,håller ni med?

Jag får ibland komplimanger om utseendet,att jag skulle va "hot" osv...Men det är inte en HORNY BOY jag är ute efter,jag vill ha ngt MYCKET djupare än så,säger SAYONARA direkt ngn antyder något sexuellt eller ytligt numera...Why waiste my time if he doesnt understand me? Becca


P.s Klicka på bilderna för att se texten bättre!

Inga kommentarer: