tisdag 8 maj 2012

Mat=vardagslyx...

Jag är ganska säker på att mat är definitivt det jag lägger ner mest pengar på i månaden,behöver jag spara till något (som nu) så blir det inte att jag håller igen på maten o käkar nudlar el pasta hela tiden...skulle aldrig gå....Visst är man bortskämd här med mat? Man ska inte glömma hur tacksamma vi ska vara för all mat vi har... Att jag bara kan gå in på ICA o välja "min typ" av mat som jag verkligen tycker om o välja o vraka... Tänk så orättvist det är här i världen-alla människor får inte något ätbart i munnen varje dag...många dör av svält o här går jag o njuter i överflöd,så att jag dessutom blivit lite tjock!...

Tacksam är jag iaf o tackar GUD det gör jag också...I helgen storhandlade jag lite väl mycket-jag måste fått armmuskler med tanke på all mat jag släpat hem som singel-boende utan bil etc...:D Allt detta o lite till släpade jag hem i helgen,så gott var det med-små söta o franska marmelader o en liten baguette-redan in french-mood,där alla går med en baguette under armen(-det är ingen myt!:)O smala var dem med-allt med måtta o motion I guess;)

Inga kommentarer: