onsdag 30 maj 2012

Snart sååå...

Har insett att jag inte hinner lägga in en massa bilder o inte hinner sitta mkt vid datorn innan jag sticker... Imorgonkväll åker jag hem till Angie o Kim i Kph-sover där för att sen tidigt på morgonen checka in... Nervositeten kom rejält idag... Pga min ångest så är det mkt jobbigt för mig att flyga... Men det får gå;) Vill ju så gärna dit!!! Vi kommer ha såå kul... Fått kontakt med en kille som bor där just nu med, kul!:) Vill berätta lite kort om vilka ställen vi kommer besöka-förrutom det jag redan skrivit om. Vi ska passa på att under kanske en regnig dag kolla på både Chagalls o Matisse vackra konst i en gammal by. Loppmarknad i Nice på måndag:) Några barer/restauranger vi bestämt oss för med. Cannes o Monaco ska vi besöka!:) Villefranche är vykortsvackert... Dit ska vi! Ikväll har det packats o sprungit ärenden...Helslut nu, o imorgon väntar en lång dag tyvärr... Bon nuit, Becca

Inga kommentarer: