söndag 6 maj 2012

Zumba,mat,paket o sol o myys...

Blivit en ovanligt lugn helg-men det är skönt ibland:) Har även gått o blivit förkyld med halsont...så extra lungt blev det... Igår var jag på den vanliga f.m zumban som är den bästa:) Sen hämtade jag ett paket till ifrån HM med snygga kläder b.la kavajer,linne,ballerinas fanns det där. Sen handlade jag med mig hem nachotallrik till lunch,sen ut en runda med vovve o grannen. Sen sov jag i några timmar... O sen STORHANDLADE jag(-fattar inte att jag kom hem med allt) En massa gott blev det iaf... Så jag åt lite av det sent på kvällen,kollade på Robins o städade undan lite i köket till värsta gamla godingar på radion:D

Idag har jag pratat i tele med 2 goda vänner,nämligen Annsofi o Angie:) Satte mig i trädgården med en sen frukost o kaffe-trodde jag skulle få lite sol,men det var lite för kyligt,så nu hoppas jag på sol på balkongen i em,men det ser dåligt ut:( Ska vila lite med(-lite hängig av förkylningen)o tvätta o städa...:/
Skulle gått på Shbam som jag tycker ger sååå mycket o är kul,MEN vågade inte med tanke på hälsan.

Lägger in en skön fika-bild från idag från min trädgård,några till från helgen kommer snarast-men datorn har fått tvärstopp IGEN...Becca<3

Inga kommentarer: