lördag 19 maj 2012

Lördag:gym,konst o lugn.

Lördag-oftast bästa dagen på veckan-enligt mig:)  Gick en mysig promenad med nissen i parken i fm-träffade sååå söta vovvar:) En powder-puff=en nisse fast med päls,vit var den o hette Pärlan,cute! O den andra som var pytteliten o sååå sööt,som nisse också blev väldigt betuttad i,var såklart en söt ljusbrun/beige chihuahua<3 Måste ha en sån ngn gång i mitt liv!!! Tänkt på det länge faktiskt,jag vill ha en toypudel-aprikos o en liten chihuahua-brun eller ljus. Men just nu passar det inte in i mitt liv med heltidsjobb osv...Men man vet ju aldrig om saker o ting förändras...Eller så får jag vänta tills jag är 65! haha...:/

Sen var tanken att jag skulle gå på ett zumbapass-finally!!!( efter nästan 2v uppehåll pga sjukis) MEN bussen var såklart JÄTTEsen o jag var ute i sista sekunden,så det gick ju inte...Blev ett bra gym-pass iaf-har verkligen bäst energi på fm/lunchtid:) Där var rätt ledigt o fritt på gymmet-skönt!

 Började med cykel i rätt snabb o bra takt i 30min,sen körde jag lite olika t.ex:bröstpress,benpress,rodd. Sen blev det en liten stund i rodden. På hemvägen köpte jag med mig en take-away sallad-kyckling/pasta. O gick o kollade in Kruts konstutställning. Pernilla ställde ut en tavla:Paradis-mkt fin med små detaljer (som inte syns så bra på bilden)Fick ett glas vin där o pratade en stund innan jag gick hem till de små.

Lugnt o skönt här hemma,blev ett varmt bad innan,o snart blir det krimi,innan sängen kallar.

 Imorgon väntar "Bodyjam"(-en dans/träningsform) för första gången:) O en annan ny grej som jag berättar om strax- behöver lite andlig kraft nu känner jag...<3 Becca


 P.s Kolla så stor min lilla nippi ser ut bredvid chihuahuan:D

Inga kommentarer: