söndag 12 juli 2009

Deppig o dejt..

Igår var jag ju såå fruktansvärt låg(-inte varit så på ett tag) o gillade såklart inte känslan alls först tänkte jag att det var för att jag inte hade något att göra o var uttråkad men det handlar ju sällan om det-då har man ju inte ro i själen o det hade jag inte igår.. Sen på kvällen chattade jag o pratade i tele med V.hamnen o vi bestämde oss för att ses igårkväll så vi möttes lite efter 9 o gick till ett (hemligt)ställe o tog en öl,detaljer om hur det gick skriver jag inte här tyvärr.
Nu ska jag ut i min trädgård o försöka hålla kvar solen där,dricka kaffe!!(-det var inte så smart att dricka lite vin under hela dagen igår,sjukt seg..:)
Sen får jag se om jag orkar ta mig till Jenny eller möllanområdet eller om det blir lugna gatan med städ o plugg lite senare.. Det ska bli fint väder igen på Tis så det vore ju bra att fixa trista saker innan dess:) Ikväll blir det definitivt tvmyskväll,Ha en härlig söndag vad du än gör,Becca

Inga kommentarer: