torsdag 9 juli 2009

Mood update:

Mentalt-Stronger than ever,trivs bra med allt trots allt o det är ju det som är meningen o som ger lycka tycker jag:)Min panikångest o andra neurosyndrom jag har kommer väldigt sällan för tillfället-superskönt!
Senaste personen jag pratat med? Mamma
Senaste personen jag träffat?Angelica
Mood just nu? Trött,allergi..annars fine,lullig:)
Hur ser du ut nu? FUL,fett hår,hängiga pollen ögon..
Skrattat mycket? Ja igår skrattade jag mycket-jag o Angelica flamsade med johan o hans kompisar,vi måste ju få igång de små liven som inte är lika glada som vi;)
När blev du rörd senast? När Jenny hjälpte mig med skolarbetet häromdan,snällt o en mkt trevlig kväll:)
När blev du ledsen senast? I tisdags..gråtattack-,men mycket befriande faktiskt.
Senaste mejl på f.b? Av en mkt gammal kille haha som är en riktig rockstarsnygging now a days(-love facebook)
Senaste sms?Ifrån söta Anna.L (mms) från Hultsfred med sin idol Lars Winnerbäck:)fint par om du frågar mig,(vi får ragga på debaser Anna;)vanligt sms var ifrån Johan.
Komplimanger du fått på sistone? Det strålar om dig(-o det har fler än en (kille) sagt,tack the secret!!) Snäll o genuin o mycket utstrålning:) blir såå glad över alla komplimanger-GE MER MÄNNISKOR,SVENSKAR ÄR GENERELLT DÅLIGA PÅ DET MEN JAG ÄR INTE SVENSK DÄR FAKTISKT!
Vill: Skulle velat resa till ett av mina drömresemål men det får bli när jag inte är "mamma" längre..ser framemot min o Angelicas lilla minitripp:) älska mer!! Johan gjorde en liknelse mellan mig o ett sto som är kåt..(haha de tränger in hingstarna i ett hörn med hjälp av rumpan) ha fint härhemma..o fortsätta vara happy! So long,Becca

Inga kommentarer: