måndag 6 juli 2009

Inte den bästa dagen..




Men såna får man väl ha med för att uppskatta de goda sen..
Vaknade av att jag var dödstrött verkligen helt slut..vet inte om det var drickan fr igår eller pollen eller bara värme men jag försov mig lite..så jag kom lite försent,sen satt jag i skolan o pluggade på om lagar o det var inte så lite jag skrev..men jag blev klar med första målet i arbetsmiljö idag iaf yes!
Imorgon o ons är det självstudier o jag känner mig lite stressad över några frågor där faktiskt..:( Men skönt att sova ut o sitta i trädgården o plugga lite:)
Sen när jag kom hem kände jag mig lite lätt uttråkad o gör det fortfarande..Sen värst av allt,blev ett litet bråk med en vän o det var läängesedan ngt sånt hände o det gjorde mig ju inte gladare precis.. (men det fixar sig nog)Dessutom är magen lite sådär sur o jag känner mig hungrig konstant även om jag ätit mycket,skumt! Äter som en häst o det känns inte så bra för fortsatta beach-09..har en mage som ser ut att vara i 4mån..men just nu har jag ingen kraft att göra något åt det,har mycket i tankarna med pengar,skola o nytt jobb etc.. Har lite svårt för ovisshet..
Nu har jag haft en någorluda mystvkväll med mina djurisar iaf (med lukis sovandes på min mage) med: Dating with my ex (Jo and Slade),slutet av mommas boys,ett riktigt bra nytt avsnitt av Lipstick jungle o snart ska jag se Harpers Island o förhoppningsvis bli lite rädd..Imorgon nya tag!
Hoppas att DU haft en bättre start på veckan,Becca

Inga kommentarer: