onsdag 22 juli 2009

Idag/ikväll+Min förvirrade lunch..




Yes nu har jag äntligen lagt in bilderna ifrån helgen..lite jobbigt här för man kan bara lägga in ett i taget..så det tar tid.. Får skylla på att jag varit lite sjuker+haft en del att skriva till skolan..
Har 2 Karin kompisar o båda två råkar just nu bo vid värnhem-nära min skola men jag hade mest pratat med den ena om att ses denna veckan så jag trodde att det var hon naturligtvis när jag smsade med henne idag om att luncha,jag ringde till den Karin jag trodde det var o vi bestämde att vi skulle ses en annan dag istället-hon fatta nog ingenting hon var på väg till limhamn med en annan vän,så jag tänkte att det var lite snabbt jobbat men jag skulle ändå träffa Johan med så det var lugnt,sen innan jag är på väg att möta Johan så ringer den rätte Karin o frågar vart jag tar vägen!?! då har hon väntat i tio min på mig,jag blev väldigt förvånad kan jag säga o kunde inte låta bli att flabba..(älskar missförstånd)Men jag skulle ju iaf käka med Jois så såklart följde gulliga Karin med:) Vi gick till café ceder för thaibuffén var slut:( Men det var helt för fett för mig o kycklingburgaren var ingen höjdare men fantastiskt gott bröd så jag kan tänka mig att för er som äter vanligt kött-ko o gris kommer nog tycka att den är smarrig,(mycket för pengarna med) Sen gick jag o Karin mot Entre o jag köpte en smoothie-pina colada mycket god-en favvis eftersom jag älskar kokos! Nu har jag ont i min feta mage av all fet mat idag:( så det får bli en liten,lätt sallad nu+ut med nissen o lite tv-koll. P.s Är lite stressad med skolan,började med sista ämnet Psykosocial idag och har bestämt att jag ska vara klar senast på tis så att jag har nästan 1 ledig vecka innan allvaret-nya jobbet väntar <3 Becca

Inga kommentarer: