tisdag 28 juli 2009

Sista uppgiften inlämnad o känner mig mycket glad:)






Yes!! Nu är jag klar med sista uppgiften till skolan:)) (Om inte läraren är missnöjd,men det har ju inte hänt hittills så får hoppas allt är ok:)
Varit hemma idag o skrivit/fixat det sista. Även hunnit med att få mitt morgonkaffe i solen o få en liten lunch av mamsen bestående av smörrebröd med räkor+lax o öl förstås:) Igår var jag i skolan o skrev ett par timmar,sen firade jag med lite vin o öl som idag. Känns lite vemodigt nu..har trivts bra där så man kommer sakna det lite.. Men samtidigt så skönt att börja jobba på ett bra o nytt jobb på mån (o även att tjäna lite mer pengar än vanligt:)
På tors blir det sista dagen i skolan för mig,läraren ville att jag skulle vara med på ett föredrag mellan 9-11 (o skrivas ut då med o säga hej då till alla) Michael.W gör mig glad också nu med alla romantiska sms o fina ord,han är verkligen en underbar person;) Nu blir det pastarätten jag tipsade om för några dagar sedan med mozzarella-supergott o enkelt! Helt ledig imorgon,great..hoppas på sol i trädgården då med:) Nu tvkväll o lite chatt med Mr.M efter hans fotbollsträning. Ha en härlig tisdag mina vänner! Dagens ord: "Det enda du har total makt över är dina tankar" Becca P.s Blev väldigt god vän med en mycket charmig mops vid namn Biffen i mammas trädgård idag:))

1 kommentar:

bläckfisken sa...

grattis! Du är så bra!
kram och puss Jenny