söndag 19 juli 2009

Great weekend-även om vi inte hade tur med vädret..:)

Sorry att jag först skriver nu..varit fullt upptagen med mitt trevliga sällskap Angelica som kom hit ifrån Kph i fredags em,hon kom ju med den lilla smartbilen så vi hade tänkt åka på diverse utflykter med den men det krävs lite bättre väder för det..så vi fick ändra lite i planerna(-dessutom började helgen med magkatarr för mig o nu känns det som om jag har ngn liten förkylning i kroppen-sjukt seg o trött..)
I fredags började vi iaf med att dricka lite vin o öl o snacka hos mig sen gick vi i ösregn mot thaiihouse här på Limhamn MEN där var stängt så det fick bli pizza(-kände mig inte fin nog för Nama i mina blöta rosa flipflop:D)Så det blev god pizza på Lim.pizzeria sen gick vi vidare till "Cutty sark" där det var livat värre vi satt där med Johan o en vän till honom o drack lite till..innan vi gick hem o kojsade,lördagen började med en härlig o stor frukost på Lieto med Johan o några grabs till,det var inget kul väder så vi bestämde oss för att åka en sväng till mobilia o kolla lite på kvällen stannade vi på Limhamn o käkade räklåda+vin på "cutty sark"-supergott,kan rek! Även denna kväll var J och hans vän med:) Kunde få hånglat med en 20-årig hockeyspelare men vi stack hemåt,de skulle ut o det märktes rätt tydligt att de var just 20 även om de var söta-hade vi varit mer på G för utgång så hade vi nog haft asskoj med de små liven;) Idag var det ju heller inget "uteväder" så vi åkte till Nova-lund (har aldrig varit där)så det var kul att åka dit o jag är mycket glad för att vi gjorde det,för jag köpte en riktigt fin väska på "Topshop":D o fyndade även en grå tröja+ett lipgloss. Drack även en frapini från espresso house-riktigt yummie o Angelica en islatte,sen har jag shoppat loss blommor till min balkong på plantagen+drömt mig bort till ett annat liv på "babyland" haha-o Angelica köpte ÄNNU mer till sin kära bror som snart blir pappa:) Sen begav vi oss mot Möllan där jag först drack lite öl o vin o sen käkade vi på min favvis-Krua thai<3 Nu är jag astrött o känner mig som sagt inte 100 så jag stannar hemma imorgon (o pluggar hemifrån) Har bestämt med Angelica att jag ska åka till Kph inte denna veckan men nästa-lite dine and wine i Kph, Annsann vill nog också hänka på:)Nu ska jag ut med min darling sen kojsa,Hoppas din helg varit lika fin som min o kom ihåg om den inte varit det så blir den nog super nästa helg-efter regn kommer solsken så var det för mig.Becca P.s imorgon ska jag lägga in 27 pics här..:)

Inga kommentarer: