söndag 5 juli 2009

Lörkväll+idag

Blev en trevlig kväll igår,fina Jenny kom hit till mig strax innan 22 o då kom jag på att allt stänger ju kl 22 i form av mat..:( störigt men men jag,Jenny,Johan o hans vän(+en till som gott kunnat stanna hemma..) gick till cutty sark där vi drack lite vin o öl det var nice:)Fick en nachotallrik(-thank god)Var väl hemma strax innan 1. Och idag har jag druckit sent!morgonkaffe (mer lunchtid)i trädgården o läste sydis. Och nu har jag ägnat låång tid med att lägga in en massa pics på fb o här..Puhh.. Nu ska jag göra fint i mitt vardagsrum/sovrum så att jag kan ha mys/tvkväll där ikväll,men först ska jag på middag till min mamma-vi ska äta kräftor+hennes goda kycklinggryta:) Önskar dig en härlig söndagskväll! Becca
Dagens tanke:Ska dela med mig av något som jag tycker är väldigt viktigt som gör mig o kanske nu DIG lycklig o positiv-Uppskatta o var TACKSAM över de små sakerna i ditt liv som du kanske tycker är självklart som en havspromenad,en vacker sommarkväll, o allt du har runt omkring dig som är vackert:)Njut av varje sekund o var aktivt med i nuet.

1 kommentar:

Karin sa...

Klokt vännen. Mindfulness är jätteviktigt. Kram!