torsdag 16 juli 2009

Nothing much but good..

Nä idag har det inte hänt så mycket men jag är väldigt glad över att jag satt kvar rätt länge i skolan idag o lämnade in några mål så nu är hälsopedagogiken snart avklarad o bara ett ämne kvar innan jag är "pluggfri",men jag kommer sakna det lite+några människor där som jag förmodligen inte hade träffat annars som har gett en en del input:) O jag måste säga att jag glidit lite på en räkmacka-jag har inte lagt ner mycket tid på det här utan mer varit intensiv när det väl gäller,haft mycket ledig tid o korta dagar. Inte lånat en enda bok på biblioteket-det är rätt sjukt,men det har ju gått bra :D
Sen har jag vilat idag med,pratat länge i tele med Angelica o handlat nu på ICA-skönt såhär sent det var inte mycket folk alls. Och nu blir det lite sen kvällsfika-fil med musli,en fullkornsmacka med salami+ett kexchoklad-my favourite o Harpers+Mordkommissionen på tv,nice.
Sen är jag såå glad över att jag är ledig imorgon,kan sova läänge sen blir det såklart kaffe+frulle o catching up i kändis o nyhetsvärlden med tidningsläsning i trädgården,sen kommer Angelica o vi får se vad vi väljer att göra imorgon,ska bli nice att ha A här hela helgen o göra roliga o mysiga saker ihop;) Ha en fortsatt mysig kväll min vän,Becca

Inga kommentarer: