lördag 4 juli 2009

Sorry..ska iväg nu med..men en liten update:)

Vad kass jag varit på att skriva de senaste dagarna..men så blir det ibland,jag har inte varit hemma så mycket o när man väl varit hemma så har det varit mitt i natten eller ändå varit trött..Men visst är det skönt att inte vara online jämt..därför jag även screen my calls ibland-vill bara prata när JAG vill o det passar.
Igår var det ännu en mysig solig dag,efter skolan o när Jois hade jobbat klart så gick vi till smörgåsbutiken där jag käkade en sallad o Johan en nachotallrik,sen tog vi en latte o gick mot beachen där det blev årets första dopp för mig:)
Senare på kvällen tog jag med mig nissen o gick till Jois pärons mysiga hus vid Sibbarp satt där till sent på natten,drack lite öl o en shot o snackade med jois o hans kompis+hans föräldrar,nissen var med men han var lite rädd för Tippys (J:s föräldrars hund)jättesöt är hon men hon skrämde upp honom rejält för ett år sedan när vi var där så han satt som en liten bebis i mammas knä hela tiden:D
Och idag tog jag mitt vanliga morgonkaffe i trädgården o väntade in Angelica som sen följde med till stranden,vi var där ett par timmar,spelade strandtennis, fikade,badade o hade hur mys som helst:)Men jag brände mig..(så har lite ont nu)
Men jag är sjukt hungrig idag så det får bli en bakispizza o ett glas vitt nu om en liten stund med Jois,ska bara hit the shower o ut med nissen först sen får jag se om det blir en lugn filmkväll solo eller om det blir ngra öl eller något med J o ngn vän/vänner till honom,vil vara rätt pigg imorgon o träffa Angelica på stranden (om vädret är bra)o dessutom plugga lite..o städa.. Ha en härlig sommarkväll alla läsare;)Becca

Inga kommentarer: