söndag 26 juli 2009

Igår o idag..







Ja då har man sett Möllankarnevalen med,det var kul att se lite naket;)haha vissa tjejer som dansade var nästintill nakna,det var fint o samban o afrikansk dans var jag mest imponerad över-Jag,Jenny (o även Johan)blev intresserade av att börja dansa (till hösten kanske) Jag märker dock att folkvimmel i stil med malmöfestivalen är inget för mitt humör,blir lättirriterad o igår var jag mer sugen på att bara gå runt o titta o käka lite osv än att festa till det-berodde nog lite på att det var proppfullt-inget för mig! Vi gick iaf o åt indiskt-supergott men den rätten jag beställde var föör stark..smaka lite av Johans o den var supergod så dit går jag igen,supergott nanbröd med:) Så det blev bara ett glas vitt faktiskt sen gick vi vidare mot folkets park där var också proppfullt både på cuba café o ännu mer på debaser så vi satte oss i parken vid en kiosk,de andra tog kaffe o jag tog en stoor isglass:)När jag väl var hemma o ordentligt VÅT av regnet..så var det otroligt skönt att kolla på criminal minds i sängen med lite kaka o örtte till,sjukt trött nuförtiden,måste vara att jag lägger mig helt föör sent om nätterna. Sen blev det en hel del sms av Michael.W;) Känner att oavsett vad som kommer hända där i framtiden så är jag såå glad över att jag fått kontakt med honom,finare människa får man leta efter! Nu blir det lite plugg,ska skicka in ett mål till idag o imorgon de 2 sista EVER!! skönt o jag längtar efter att arbeta med kidsen igen:)Om solen stannar en liten stund så ska jag ut o läsa lite mode/skvaller i trädgården. Ska även städa lite idag,sen tvmyskväll o chatt/sms med M <3 Becca

Inga kommentarer: