lördag 11 juli 2009

Frukost ute i solen-meen sjuukt uttråkad..



Har haft 2 sköna,lagom vilda/lugna helger som varit väldigt spontana men denna helgen då jag verkligen inte har några planer så känner jag mig sjukt uttråkad,inte ofta det händer-brukar trivas bra i mitt eget sällskap men denna helgen vill jag göra NÅGOT iallafall..men får inte tag på Jenny o Angelica har planer i Kph-hade jag varit bara lite rikare så hade jag åkt in till Kph det hade varit lagom att fönstershoppa,sippa på ett glas bubbel eller 2 o strosat runt o snackat med lite positivt folk:) Men nej..
Blev iaf en sen frukost/fika på Europabageriet med Johan o hans vän-halv fralla o latte i solen,det var mys att man fick lite sol idag iaf.
Någon som har något kul jag kan hitta på idag eller ikväll?? Becca

Inga kommentarer: