fredag 24 juli 2009

School,lunch and aw:)







Var i skolan idag vid 11 snåret,pluggade lite eller skrev mycket o läste lite,skönt 1 mål av 4 avklarade:) 1 till i helgen sen 2 på mån sen är jag done-så länge jag inte måste göra om ngt,(hoppas inte o har inte hänt än) Chattat en hel del med danska Michael igår o idag-han gör mig glad(han e så söt-blir lite smått chockad varje gång jag får kontakt med en riktigt supergullig/snäll kille,sjukt men sant) Var ju tvungen att käka thailunchen eftersom jag inte kommer vara där mycket sen..;) Så det blev buffé med Karin.L o Johan,mycket god o riktigt stark mat (som det ska vara,kan ni se på Johans min.)Sen skulle Johan vidare till sitt arbete o jag o Karin gick en snabb sväng på Entré o kollade in beautystuff-en hel del jag vill ha nu av både parfymer,ansiktskräm,lipgloss o ögonkräm. Jenny smsade imorse o ville ses så hon kom ut till mig o vi gick till Nama på lite spontan,härlig AW-en öl o ett glas vitt för mig+carnevalrullarna-sjukt goda med b.la creamcheese o avokado i:) Jenny tog en smarrig bruschetta med kyckling.
Får hennes fina company imorgon med då jag ska bege mig in mot henne o möllan-karneval där nu kan ju alltid vara trevligt med musik o mat o lite happenings:) Men blir en tidig kväll-vill inte vara död resten av helgen+inte fått csn pengar än så det är lite knapert just nu..Men lite mat o vin lär det bli:) Nu blir det tvkväll med mina djurisar o lite goda leftovers från igår. Ha en fortsatt mysig fredagskväll! Becca

Inga kommentarer: