fredag 10 juli 2009

Fredagkväll..

Skulle egentligen lägga in lite pics här nu,men min mobbe behöver lite laddning först(-så de kommer om en stund)
Varit i skolan idag o tagit avsked av en underbar lärare..
Jag blev glad idag när jag kom dit för jag hade fått vg på 2 mål jag lämnat in:)
ett som handlade om lagar i arbetsmiljö och ett om specialpedagogiska metoder för människor med särskilt behov,kul! Kanske blir specialpedagog en dag tycker det är mycket intressant o därmed lätt att ta in:)
Nu händer inte mycket,sovit aslänge i em o vaknade vid 18.30..så nu blir det antingen deckarkväll med goda thairester från lunchen, eller att jag beger mig någonstans med Johan (men jag tror på det förstnämnda.) Borde gått på AW idag när det är såå trist väder..min mummy ville hjälpa mig lite på traven med money men jag kan behöva dom mer i augusti då jag är helt pank p.ga jag bara får pengar för ca en vecka av csn.. mitt utskrivningsdatum är 7/8 nämligen..o jag får ju inte min första lön förrän i slutet av aug.. Men jag fick iaf en bag in box så jag pimplar lute på det nu o jag fick ett par leggingsjeans:)LÄNGTAR till hösten på det sättet-då ska det shoppas:D
Fönstershoppade lite idag o insåg att jag hade passat finfint i hatt-coolt!
Dagens tanke: Vad hade du gjort av idag o din tid om du bara hade 6mån kvar att leva?
Tänk så om varje dag! Och där kan man ju lätt tänka att man behöver lite money MEN det handlar ju mer om att njuta av det man har! Becca

Inga kommentarer: