torsdag 9 juli 2009

Veckan

Mån: (Vet ni redan)Ingen superbra dag o ganska händelselös..
Tis: Självstudier,blev dock lite nervös av alla frågor jag skulle besvara till skolan o kände press..Men SNÄLLA Jenny hjälpte mig o jag blev på bättre humör efter en god fiskmiddag hos min mamma o särskilt efter min "dejt" med Jenita på Möllan,där vi mixed business with pleasure:)god öl o plugg,sen följde jag med Jenny hem en stund till hennes söta family.
Ons: Självstudier igen så hemma o njöt av solen i trädgården med tidningar o sen frukost. Angelica kom hit på em,vi drack vin o kolla sista avsnittet av date my ex,sen gick vi till thai där Johan o några kompisar till honom också höll till,vi käkade god gryta o soppa o var fruktansvärt flamsiga o snuskiga..;)
Sen gick vi hem till mig o min lovely trädgård där vi spelade strandtennis-riktigt mysig sommarkväll i gott sällskap:)
Idag: Har jag varit hemma (pluggat hemifrån)skulle eg gått till skolan men var sjukt trött på ett konstigt sätt imorse ganska säker att det beror på pollen..men pluggat på ordentligt nu på kvällen så har jag tur så har jag bara 2 ämnen kvar nu innan det är dags att sluta.. Har handlat idag (lite jobbiga nödvändigheter..)suttit ute på balkongen lite,sovit mycket o chattat med min kusin Michael ifrån DK jag är så himla glad att vi fått kontakt på f.b han verkar skitsöt o snäll o vi har bestämt att vi ska ha en liten grillkväll i Kph senare i sommar:) Har ätit extremt lite idag..not good..typ 2 mackor,1 banan,2 koppar kaffe,1 stort glas vitt..o nu är klockan 21..så nu blir det kycklingfilé i rödcurrygryta,mums!
Fredag: Inga större planer än att gå till skolan o säga hej då till en av mina lärare,som är fantastisk- synd att hon sliutar nu..:( får se vad som händer på kvällen,något måste ju hända..! Samma gäller för hela helgen..har no plans förrutom att antagligen gå på bio med Jenny:) Kanske träffar Jois på lördag lite med. Skulle velat till Debaser på Lör-de har MJ kväll..men men tror jag får hoppa det tyvärr med tanke på min ekonomi.. Ha en mysig kväll,min blir framför tvn till diverse program-har ni börjat se Harpers Island än?? Så jäkla spännanse,i Tisdags satt jag uppe till 2 för att se det..det säger en hel del för jag är ingen nattuggla..Becca

Inga kommentarer: