torsdag 30 december 2010

Dine and wine med Jennie.




Mötte min fina kusin Jennie vid möllevångstorget igårkväll,vi letade runt ett bra tag efter bra matställe.. Till sist efter (1,5h)promenerande i det iskalla vädret så stannade vi på "Mando" i stan:) Där hade de ju gjort om ordentligt-öppnat upp en loungeavdelning-där det spelades flitig klubbmusik senare på kvällen..Jättemysigt o fint var det o GOTT! Vi tog vitlöksbröd först o sen majskycklingfilé med pommes för mig o rödvinssky o sallad,rött vin till det-blev några glas så jag känner mig lite extra-sliten o trött idag..blev även en white russian till mig o en irish coffee till henne:) Trevligt "catching up" samtal(-vi har inte setts på nästan ett halvår)O hon fick med sig ett paket med söta kläder som var ifrån min mamma o mig till hennes lilla flicka som är 13,14 månader nu. Sen blev det taxi hem för oss,o sen tv för mig innan jag slockande vid 2.30.. Becca

Inga kommentarer: