fredag 3 december 2010

I cant get no sleep..

Alla i min ålder vet nog att det är en mening som är tagen ur en riktig party- låt from back in the days.. Jag var typ 18 o festade järnet!! Vilken nostalgi, vilka minnen.. Kanske därför jag inte orkar sånt mer eller så har jag bara blivit lat, jag vet faktiskt inte..Insomnia tillhörde iaf favoriterna. Och så har det varit i veckan för mig.. Blivit mkt väckt av mina djur.. Vovven är understimulerad- pga vädret har det inte blivit någon riktig promenad på länge o han blir såklart lidande av det:( O jag är jättetrött nu så jag somnar snart o är såå glad för att det är helg!:) Haft en mysig frekväll- Bjöd min mamma på vespa pizza o hon bjöd mig på rödvin, så jag var nyss där några timmar- mysigt. Idag var jag rätt seg med tanke på julgrejen med jobbet igår- berättar mer om det o veckan i övrigt imorgon fm till latten, tänkte även snickra ihop en liten lista åt er;) Men nu VILA:) Trevlig start på helgen! Becca

Inga kommentarer: